Thursday, November 20, 2014

FAQ: Assistance policy in Tantra Movement

[Vertaling in het Nederlands beneden]
FAQ: Assistance policy in Tantra Movement
It always goes both directions: empowering others means empowering myself as well.
Everything is energy. From exchanging it, depends the flow in our life on any possible levels: Physical, material, emotional, psychical, energetic, mental, spiritual, sexual etc.
We have to see it as whole. There is no separate duality. Everything is one. Lets keep it that way. In balance. When we get something, let it be a signal that there is something to give in return. Where we have to much? Where we have to less? With whom we could share, who needs, who asked ?
I feel blessed to got experience and wisdom, what I feel, would improve life not only my but also the others. That's why I started to share tantra, love, sacred sexuality... I felt that there is nothing more meaningful, efficient, loving and important, what I can do in my life, than share this bliss. This ecstasy in my heart and full body, what I experienced through tantra and what I felt everyone should have birth right to experience either.

My dream is to be busy only with that. I feel there is nothing other best I can do and I feel this is most fulfilling passion of my life. In order to succeed, I have to ask you for help to assist me on my way. Together we are stronger. Together we may do much more. Doing things together is increasing the pleasure of creating. It makes the effect of work much more complete. There is a lot of things what I can´t do and there is a lot of what I can do in exchange. That's the power of living in community. Supporting each other - the true value of living in society. Lets build the Tantra Movement together.

This is help, what I need:
1. Translating in to dutch
2. Promotion
a) Inviting people through face book and mailing lists
b) Creating newsletter
c) Spreading the leaflets all around Amsterdam, NL and the world... mainly in spiritual centres, organic shops other cultural places
d) Organising participation on other events like festivals, open days, info evenings
e) Helping with maintaining the fb pages, tantra movement pages etc.
f) Creating the publications (booklet etc.)
g) etc. ?
3. Assisting during the workshop ( all within your limits )
a) People, who are without partner
b) Me - to show the exercises
4. Helping around during bigger events - 5 January in Monday I plan to do tantra festival and I´m not able to make it alone
a) making tea, holding the casa, being at the door, making the pictures, hosting the guests... etc
b) preparing the leaflets and spreading them
c) all promotion mentioned in point 2

Any idea with what you may help, what I didn´t mentioned above ( maybe drawings, choosing music etc ? )

In exchange you may get free access to all workshops including certificates.
If there is no balance required or there is already even nr of male and female, you may also invite your friend.
If this is intention you may slowly get also qualification to become professional assistant or even teacher.
Depends from your impute, you choose the engagement and if you still would like to support me with free donation or anything else you very welcome.
If your help is great and you need massage, healing session etc. you just ask - my main intention is empowering people
Do not hesitate to ask or suggest something

http://www.curiositiesbydickens.com/wp-content/uploads/heart-made-of-people.jpg

[Vertaling in het Nederlands]

Veel gestelde vragen: Assistentie beleid in de Tantra Beweging

Het gaat altijd in twee richtingen. Het krachtiger maken van anderen betekend ook dat ikzelf krachtiger wordt.

Alles is energie. De stroom in ons leven, op alle mogelijke niveaus, is afhankelijk van de uitwisseling ervan. Fysiek, materieel, emotioneel, geestelijk, energetisch, mentaal, spiritueel, sexueel enz.. We moeten het als een geheel zien.

Er is geen afgescheiden dualiteit. Alles is een.

Laten we het zo houden. In balans. Als we iets ontvangen, laat het een signaal zijn dat het onze beurt is om iets terug te geven. Waar hebben we te veel ? Waar hebben we te weinig ? Met wie zouden we kunnen delen, wie heeft nodig, wie vraagt ?

Ik voel me bevoorrecht om de ervaring en wijsheid te hebben ontvangen die, zoals ik dat voel, het leven kan verbeteren, niet alleen voor mijzelf maar ook voor anderen. Dat is de reden waarom ik begonnen ben met het delen van tantra, liefde, heilige sexualiteit ...

Ik voelde dat er niets van meer waarde, efficientie, liefde en belang is, wat ik kan doen in mijn leven, dan dit voorrecht te delen.

Deze extase in mijn hart en hele lijf, wat ik door tantra heb ervaren is, wat ik voel, ieders geboorterecht om ook te ervaren.

Het is mijn droom om alleen maar daarmee bezig te zijn. Ik voel dat er niets beters voor mij te doen staat en ik voel dat dit de meest vervullende passie is in mijn leven. Om te kunnen slagen, is het nodig om jullie om hulp te vragen om me te assisteren op mijn weg. Samen zijn we sterker. Samen kunnen we veel meer doen. Samen dingen doen is het verhogen van het
plezier om te creeren.

Het maakt het effect van het werk veel vollediger. Er zijn veel dingen die ik niet kan doen en er zijn vele dingen die ik kan doen als tegenprestatie. Dat is de kracht van het leven in gemeenschap. Elkaar te ondersteunen ? de werkelijke waarde van het sociale leven. Laten we de Tantra Beweging samen opbouwen.

Dit is de hulp die ik nodig heb:

1. Vertaling in het Nederlands

2. Promotie/reclame:
a) Mensen uit te nodigen via Facebook en verzendlijsten
b) Nieuwsbrieven creeren
c) Folders verspreiden door geheel Amsterdam, NL en de wereld
N.B. Voornamelijk in spirituele centra, natuurvoedings winkels
en andere culturele plaatsen
d) Het organiseren van deelnemers op andere evenementen zoals festivals,
open dagen, informatie avonden
e) Hulp om de Facebook en Tantra Movement paginas te onderhouden
f) Het creeren van publikaties (zoals een folder etc.)
g) Enz.?

3. Assisteren tijdens een workshop (alles binnen je grenzen)
a) Mensen die zonder een partner zijn
b) Mijzelf ? als ik een oefening wil demonstreren

4. Hulp rondom en gedurende grotere evenementen ? op 5 January ben ik van plan
om een tantra festival te organiseren, maar ik ben niet in staat om dat alleen te doen.
a) het maken van thee, de kassa bij te houden, bij de deur te staan, het maken van foto?s,
voor gasten te zorgen enz.
b) Het voorbereiden van flyers en deze te verspreiden
c) Alle promotie punten vermeld onder 2.
d) Enig idee waarmee je zou kunnen helpen, anders dan ik hierboeven heb genoemd ?
(misschien tekeningen, muziek keuze enz. ?)

In ruil hiervoor kun je gratis toegang krijgen tot alle workshops (inclusief certificaten)

Als er geen evenwicht verlangd wordt en er is al een even aantal mannen en vrouwen, dan kun je een vriend(in) uitnodigen.

Als dit je intentie is dan kun je gaandeweg ook gekwalificeerd worden als professionele assistent of zelfs leraar.

Het hangt af van je inbreng, jijzelf bepaalt je betrokkenheid en als je me nog steeds wilt ondersteunen met een vrijwillige bijdrage of met iets anders, ik je nodig je uit om dat te doen.

Als je hulp geweldig is en je hebt een massage nodig, een heling sessie enz. je kan het gewoon vragen. Mijn voornaamste intentie is om mensen te helpen in hun kracht te staan.

Aarzel niet om te vragen of om iets voor te stellen.

Michal Marek Griks
http://tantramovement.blogspot.nl

No comments:

Post a Comment